torsdag

godmorgon, fick lite sovmorgon i morse eftersom vi har +dag. Jag, rebecka & hanna ska vara nere på köpingen och interjuva folk. Ikväll blir det träning CX och kanske body pump, det är sånt som visar sig. Imorgon åker jag,mamma,josefine & moster till stockholm och bor på hotell, vi ska även gå på musikalen dirty dancing,äta god mat,shoppa och bara ha det mysigt. Fick den underbara julklappen av min bästa moster♥
Nu ska jag alleses strax gå och göra mig ordning och sen klockan kvart över tio skjutsar pappa ner oss till köpingen och sen äter vi lunch någonstans. Ha en bra dag, får se om jag bloggar något ikväll eller i stockholm i helgen, annars gör jag det på söndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0