11 februari

hejsan! min bloggning har inte varit på topp på den sistone, men ska försöka bli bättre. Just nu är jag med hanna och vi sitter vid en varsin data och kollar på välkommen åter. Ikväll ska jag kolla på melodifestivalen och gladiatorerna. Igår kväll var jag uppe hos hanna och hade väldigt mysigt, vi provade nya frisyrer på varandra som ni även kommer få se på den, vi kollade även på the voice sverige. Gick hem vid ungefär tio då gick jag och mamma upp och hälsade på morfar och sen gick vi hem och sov. Vaknade vid ungefär halv tio då gjorde jag mig klar sen satt jag bara framför tv, hanna ringde ungefär vid ett och då gick jag upp till henne. Ha en bra kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0